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キャラクター情報 2025.11.05

11.5th Anniv.スゴフェス!! 前編 新キャラ性能紹介

ゾロVSルッチ 攻防織りなす剣技と手銃

【ゾロ】

■ここがポイント!
・敵全体にかかっている防御力アップ状態を7ターン減らし、敵の状態異常無効の効果を無視して1ターンの間敵全体の被ダメージを2.25倍に上昇させる必殺技を持つ!
・冒険中1回限り、敵が一定以上のダメージ激減状態の効果発動時、次の一味の行動時に敵全体にかかっている一定以上のダメージ激減状態を6ターン減らす船員効果を持つ!

■属性・タイプ
知・斬撃/自由

■必殺技(Lv.6)
エッグヘッドを震わす激闘

・全ての防御効果・防御力・通常攻撃以外のダメージを1にする効果を無視して敵1体に2000000のダメージを与える!
・敵全体にかかっている防御力アップ状態を7ターン減らし、敵の状態異常無効の効果を無視して1ターンの間敵全体の被ダメージを2.25倍に上昇させる!(この効果は効果量上昇効果を2回まで受けられる)
・一味のVS効果ゲージを4短縮する!
・一味に[麦わらの一味]が3人以上いる時、または[エッグヘッド編]が5人以上いる時、一味にかかっている攻撃ダウン状態を7ターン回復し、1ターンの間チェイン係数の初期値が3.0、上限値が35.0で固定される!

■船長効果
剣士と豹の激闘

・冒険開始時一味の入れ替え回数を3、VS効果ゲージを6短縮する!
・一味のスロットを[連]スロットに変換し、知属性・斬撃・自由タイプキャラの体力を1.35倍、攻撃を5.5倍、PERFECT3連続で以降同属性・同タイプキャラの攻撃が約6倍、同属性・同タイプキャラ以外の攻撃を3.5倍にする!
・一味は[知][連]スロットも有利スロット扱いになる!
・一味の必殺技で敵の防御力アップ状態を減少または解除する効果を発動した時に、その効果をさらに2ターン減らす!

■船員効果
・冒険開始時全スロットを[連]スロットにする!(同様効果重複時は配置により効果適用)
・冒険中1回限り、敵が一定以上のダメージ激減状態の効果発動時、次の一味の行動時に敵全体にかかっている一定以上のダメージ激減状態を6ターン減らす!

■ラッシュスゴ技
・発動条件:最終BATTLEの時、一味に下記のキャラの中から2人以上いる時かつ1タップ目で攻撃時(サポートキャラを除く)※ダブルキャラは1人とカウントする
モンキー・D・ルフィ、ナミ、ウソップ、サンジ、トニートニー・チョッパー、ニコ・ロビン、フランキー、ブルック、ジンベエ、トラファルガー・ロー、バジル・ホーキンス、キラー、ウルージ、ユースタス・キッド、カポネ・ベッジ、ジュエリー・ボニー、スクラッチメン・アプー、X・ドレーク、ジュラキュール・ミホーク、スパンダム、カク、ジャブラ、ブルーノ、クマドリ、フクロウ、カリファ、ステューシー、トップマン・ウォーキュリー聖、イーザンバロン・V・ナス寿郎聖、ジェイガルシア・サターン聖、シェパード・十・ピーター聖、マーカス・マーズ聖、ボルサリーノ(黄猿)

<Lv.1の場合の発動効果>
・一定の体力を消費し、連続で攻撃をすることができ、連続攻撃をするたびチェインが上昇し最終攻撃時に斬撃・自由・野心・博識タイプキャラの攻撃を上昇する!(最大でチェイン係数+0.5 ラッシュ攻撃上昇1.3倍)
<Lv.5の場合の発動効果>
・一定の体力を消費し、連続で攻撃をすることができ、連続攻撃をするたびチェインが上昇し最終攻撃時に斬撃・自由・野心・博識タイプキャラの攻撃を上昇する!(最大でチェイン係数+0.5 ラッシュ攻撃上昇1.7倍)

■VS効果
VS発動条件:一味が通常攻撃で消費した[肉][連][和]スロット・虹スロットの個数とターン経過数の合計が18の時
・一味にかかっている痺れ状態を5ターン回復し、中段のスロットを[連]スロットに変換する!
・敵全体にかかっている被ダメージ上昇効果をさらに+0.5上昇する!
・斬撃・自由タイプキャラの次回の最後のタップ時の攻撃を30%上昇させる!(同様の効果がかかった場合蓄積可能:最大蓄積値200%、属性・タイプ等の指定に関わらず、攻撃可能キャラの全てで攻撃した際、最後のタップ時に効果が消費される)

■海賊祭必殺技(Lv.10) 必殺CT:30
・小範囲の敵に攻撃×5倍のダメージを与える!
・自分の防御アップ Lv.6、一定時間ごとに500ずつの自動回復状態にし、シールド Lv.5!(20秒)
・残り時間が50秒以下の時、自分の攻撃アップ Lv.8!(20秒)
・残り時間が70秒以下の時、大範囲の敵に攻撃×3倍のダメージ

■海賊祭超必殺技
<Lv.1の場合の発動効果>
・発動条件:敵の海賊祭必殺技が8回発動される/残り時間が80秒以下
・中範囲の敵に攻撃×5倍のダメージを与える!
・自分の防御アップ Lv.8、一定時間ごとに500ずつの自動回復状態にし、シールド Lv.6!(25秒)
・残り時間が50秒以下の時、自分の攻撃アップ Lv.9!(25秒)
・残り時間が70秒以下の時、大範囲の敵に攻撃×3.5倍のダメージを与える!
<Lv.5の場合の発動効果>
・発動条件:敵の海賊祭必殺技が7回発動される/残り時間が80秒以下
・大範囲の敵に攻撃×5倍のダメージを与える!
・自分の防御アップ Lv.10、一定時間ごとに500ずつの自動回復状態にし、シールド Lv.7!(30秒)
・自分の体力を50%回復する!
・残り時間が50秒以下の時、自分の攻撃アップ Lv.10!(30秒)

■海賊祭能力(Lv.5)
・知属性と斬撃タイプの仲間の攻撃アップ Lv.6、回復アップ Lv.6、速度アップ Lv.6!
・一味に[麦わらの一味]が2人以上いる時、知属性と斬撃タイプの仲間のガード成功率アップ Lv.5!
・一味に[麦わらの一味]が3人以上いる時、知属性と斬撃タイプの仲間の体力アップ Lv.5!
・一味に[麦わらの一味]が4人以上いる時、知属性と斬撃タイプの仲間の防御アップ Lv.3!
・一味に[麦わらの一味]が5人以上いる時、知属性と斬撃タイプの仲間の必殺CTのたまる速度アップ Lv.3

【ルッチ】

■ここがポイント!
・敵全体にかかっている一定以上のダメージ激減状態を7ターン減らし、敵の状態異常無効の効果を無視して1ターンの間敵全体の被ダメージを2.25倍に上昇させる必殺技を持つ!
・冒険中1回限り、敵がダメージ軽減状態(一定以上のダメージ激減は対象外)の効果発動時、次の一味の行動時に敵全体にかかっているダメージ軽減状態を6ターン減らす船員効果を持つ!

■属性・タイプ
力・野心/博識

■必殺技(Lv.6)
エッグヘッドを震わす激闘

・全ての防御効果・防御力・通常攻撃以外のダメージを1にする効果を無視して敵1体に2000000のダメージを与える!
・敵全体にかかっている一定以上のダメージ激減状態を7ターン減らし、敵の状態異常無効の効果を無視して1ターンの間敵全体の被ダメージを2.25倍に上昇させる!(この効果は効果量上昇効果を2回まで受けられる)
・一味のVS効果ゲージを4短縮する!
・一味に[CP0][CP9][海軍][世界政府]が合計3人以上いる時、または[エッグヘッド編]が5人以上いる時、一味にかかっている痺れ状態を7ターン回復し、1ターンの間チェイン係数を1.6倍にする!

■船長効果
剣士と豹の激闘

・冒険開始時一味の入れ替え回数を3、VS効果ゲージを6短縮する!
・一味のスロットを[肉]スロットに変換し、力属性・野心・博識タイプキャラの体力を1.35倍、攻撃を5.5倍、PERFECT3連続で以降同属性・同タイプキャラの攻撃が約6倍、同属性・同タイプキャラ以外の攻撃を3.5倍にする!
・一味は[力][肉]スロットも有利スロット扱いになる!
・一味の必殺技で敵の一定以上のダメージ激減を減少または解除する効果を発動した時に、その効果をさらに2ターン減らす!

■船員効果
・冒険開始時全スロットを[肉]スロットにする!(同様効果重複時は配置により効果適用)
・冒険中1回限り、敵がダメージ軽減状態(一定以上のダメージ激減は対象外)の効果発動時、次の一味の行動時に敵全体にかかっているダメージ軽減状態を6ターン減らす!

■ラッシュスゴ技
・発動条件:最終BATTLEの時、一味に下記のキャラの中から2人以上いる時かつ1タップ目で攻撃時(サポートキャラを除く)※ダブルキャラは1人とカウントする
モンキー・D・ルフィ、ナミ、ウソップ、サンジ、トニートニー・チョッパー、ニコ・ロビン、フランキー、ブルック、ジンベエ、トラファルガー・ロー、バジル・ホーキンス、キラー、ウルージ、ユースタス・キッド、カポネ・ベッジ、ジュエリー・ボニー、スクラッチメン・アプー、X・ドレーク、ジュラキュール・ミホーク、スパンダム、カク、ジャブラ、ブルーノ、クマドリ、フクロウ、カリファ、ステューシー、トップマン・ウォーキュリー聖、イーザンバロン・V・ナス寿郎聖、ジェイガルシア・サターン聖、シェパード・十・ピーター聖、マーカス・マーズ聖、ボルサリーノ(黄猿)

<Lv.1の場合の発動効果>
・一定の体力を消費し、連続で攻撃をすることができ、連続攻撃をするたびチェインが上昇し最終攻撃時に斬撃・自由・野心・博識タイプキャラの攻撃を上昇する!(最大でチェイン係数+0.5 ラッシュ攻撃上昇1.3倍)
<Lv.5の場合の発動効果>
・一定の体力を消費し、連続で攻撃をすることができ、連続攻撃をするたびチェインが上昇し最終攻撃時に斬撃・自由・野心・博識タイプキャラの攻撃を上昇する!(最大でチェイン係数+0.5 ラッシュ攻撃上昇1.7倍)

■VS効果
VS発動条件:一味が通常攻撃で消費した[肉][連][和]スロット・虹スロットの個数とターン経過数の合計が18の時
・一味にかかっている攻撃ダウン状態を5ターン回復し、下段のスロットを[肉]スロットに変換する!
・1ターンの間一味のチェインが+1.5、野心・博識タイプキャラの次回の最後のタップ時の攻撃を30%上昇させる!(同様の効果がかかった場合蓄積可能:最大蓄積値200%、属性・タイプ等の指定に関わらず、攻撃可能キャラの全てで攻撃した際、最後のタップ時に効果が消費される)

■海賊祭必殺技(Lv.10) 必殺CT:30
・小範囲の敵に攻撃×5倍のダメージを与える!
・自分の攻撃アップ Lv.6、速度アップ Lv.6!(20秒)
・残り時間が50秒以上の時、自分の必殺CTを30%短縮し、必殺CTのたまる速度アップ Lv.5!(20秒)
・残り時間が35秒以上の時、大範囲の敵に攻撃×3倍のダメージ!

■海賊祭超必殺技
<Lv.1の場合の発動効果>
・発動条件:敵の海賊祭必殺技が8回発動される/残り時間が80秒以下
・中範囲の敵に攻撃×5倍のダメージを与える!
・自分の攻撃アップ Lv.7、速度アップ Lv.7!(25秒)
・残り時間が50秒以上の時、自分の必殺CTを50%短縮し、必殺CTのたまる速度アップ Lv.6!(25秒)
・残り時間が35秒以上の時、大範囲の敵に攻撃×3.5倍のダメージを与える!
<Lv.5の場合の発動効果>
・発動条件:敵の海賊祭必殺技が7回発動される/残り時間が80秒以下
・大範囲の敵に攻撃×5倍のダメージを与える!
・自分の攻撃アップ Lv.8、速度アップ Lv.8!(30秒)
・残り時間が50秒以上の時、自分の必殺CTを70%短縮し、必殺CTのたまる速度アップ Lv.7!(30秒)
・残り時間が35秒以上の時、大範囲の敵に攻撃×4倍のダメージを与える!

■海賊祭能力(Lv.5)
・力属性と野心タイプの仲間の体力アップ Lv.6、回復アップ Lv.6、速度アップ Lv.6!
・一味に[海軍][世界政府]が2人以上いる時、力属性と野心タイプの仲間の吹き飛ばし発生率アップ Lv.5!
・一味に[海軍][世界政府]が3人以上いる時、力属性と野心タイプの仲間の攻撃アップ Lv.5!
・一味に[海軍][世界政府]が4人以上いる時、力属性と野心タイプの仲間の防御アップ Lv.3!
・一味に[海軍][世界政府]が5人以上いる時、力属性と野心タイプの仲間の必殺CTのたまる速度アップ Lv.3!

※こちらでご紹介する内容は開発段階のものとなります。
内容は変更となる場合がございますので、実装後ゲーム内でご確認ください。


※以下、同一内容の英語翻訳となります。

Zoro VS Lucci – Battling Swords and Hand Pistols

Zoro

Key Points!
-His Special can reduce all enemies’ DEF Up duration by 7 turns, ignores immunity to status effects, and increases damage taken for all enemies by 2.25x for 1 turn (up to 2 boost effects can be applied)!
-Once per quest, when an enemy’s drastically reduced damage above a certain level effect is activated, his Crewmate Ability can reduce the duration of the same effect on all enemies by 6 turns at the start of the crew’s next turn!

Type&Class
INT/Slasher&Free Spirit

Special(Lv.6)
Egghead-Shaking Battle

– Deals 2,000,000 damage to 1 enemy (ignoring all defensive effects, DEF, and Non-Normal Attacks Deal 1 Damage effect)
– Reduces all enemies’ DEF Up duration by 7 turns, ignores immunity to status effects, and increases damage taken for all enemies by 2.25x for 1 turn (up to 2 boost effects can be applied)
– Reduces crew’s VS Effect gauge by 4
– When 3 or more [Straw Hat Pirates], or 5 or more [Egghead Arc] are on the crew, reduces the crew’s ATK Down duration by 7 turns, and locks the chain multiplier’s minimum value at 3.0 and maximum value at 35.0 for 1 turn

Captain Ability
Fierce Battle Between the Swordsman and the Leopard

– Reduces crew’s Switch Effect uses by 3 and VS Effect gauge by 6 at start of quest
– Changes crew’s slot to [TND], boosts INT-type and Slasher / Free Spirit class characters’ HP by 1.35x, boosts their ATK by 5.5x, boosts their ATK by approximately 6x after 3 PERFECT strikes in a row, and boosts other characters’ ATK by 3.5x
– Makes crew’s [INT] and [TND] slots have matching slot effects
– When the crew’s Special move activates an effect that reduces or removes the enemy’s DEF Up, reduces the effect by an additional 2 turns

Crewmate Ability
– Change all slots to [TND] slots at start of quest (no stacking identical abilities)
– Once per quest, when an enemy’s drastically reduced damage above a certain level effect is activated, reduces the duration of the same effect on all enemies by 6 turns at start of crew’s next turn

Rush Sugo Special
-Activation Requirement:At final battle, when 2 or more of the following characters are on the crew, and performs the 1st tap of an attack (except as Support Characters) *Double Characters count as 1
Monkey D. Luffy, Nami, Usopp, Sanji, Tony Tony Chopper, Nico Robin, Franky, Brook, Jinbe, Trafalgar Law, Basil Hawkins, Killer, Urouge, Eustass Kid, Capone Bege, Jewelry Bonney, Scratchmen Apoo, X Drake, Dracule Mihawk, Spandam, Kaku, Jabra, Blueno, Kumadori, Fukuro, Kalifa, Stussy, St. Topman Warcury, St. Ethanbaron V. Nusjuro, St. Jaygarcia Saturn, St. Shepherd Ju Peter, St. Marcus Mars, Borsalino (Kizaru)

-<Lv.1 Activation Effect>
-Reduces HP by a certain amount, but allows to perform a Rush; as the tap Rush connects, cumulatively boosts the chain, and boosts the ATK of the Finish tap of Slasher / Free Spirit / Driven / Cerebral class characters (up to +0.5 chain multiplier; Rush ATK boost 1.3x)
-<Lv.5 Activation Effect>
-Reduces HP by a certain amount, but allows to perform a Rush; as the tap Rush connects, cumulatively boosts the chain, and boosts the ATK of the Finish tap of Slasher / Free Spirit / Driven / Cerebral class characters (up to +0.5 chain multiplier; Rush ATK boost 1.7x)

VS Effect
– VS Activation Requirement: When number of [RCV][TND][WANO] and Rainbow slots used in normal attacks by crew and number of turns passed totals 18
– Reduces crew’s Paralysis duration by 5 turns and changes middle-row characters’ slots to [TND]
– Further increases all enemies’ increase damage taken effect by 0.5
– Boosts the ATK of the next final tap performed by Slasher / Free Spirit class characters by 30% (similar effects can stack, up to 200%; the effect will be spent during the final tap when attacking with all available characters regardless of the type/class requirement of the effect)

Rumble Special (Lv.10) CT:30
– Targets enemies within small range for ATK x 5 damage
– Targets self for DEF Up Lv.6, 500 HP per interval auto-healing, Shield Lv.5 (20 s)
– When remaining time is 50 s or less, targets self for ATK Up Lv.8 (20 s)
– When remaining time is 70 s or less, targets enemies within large range for ATK x 3 damage

Rumble Super Special
-<Lv.1 Activation Effect>
-Activation Requirement: After enemy’s Rumble Special activates 8 times
-Targets enemies within medium range for ATK x 5 damage
-Targets self for DEF Up Lv.8, 500 HP per interval auto-healing, Shield Lv.6 (25 s)
-When remaining time is 50 s or less, targets self for ATK Up Lv.9 (25 s)
-When remaining time is 70 s or less, targets enemies within large range for ATK x 3.5 damage
-<Lv.5 Activation Effect>
-Activation Requirement: After enemy’s Rumble Special activates 7 times
-Targets enemies within large range for ATK x 5 damage
-Targets self for DEF Up Lv.10, 500 HP per interval auto-healing, Shield Lv.7 (30 s)
-Targets self for HP 50% healing
-When remaining time is 50 s or less, targets self for ATK Up Lv.10 (30 s)

Rumble Ability (Lv.5)
– Targets INT-type and Slasher class teammates for ATK Up Lv.6, RCV Up Lv.6, SPD Up Lv.6
– When 2 or more [Straw Hat Pirates] are on the team, targets INT-type and Slasher class teammates for Guard % Up Lv.5
– When 3 or more [Straw Hat Pirates] are on the team, targets INT-type and Slasher class teammates for HP Up Lv.5
– When 4 or more [Straw Hat Pirates] are on the team, targets INT-type and Slasher class teammates for DEF Up Lv.3
– When 5 or more [Straw Hat Pirates] are on the team, targets INT-type and Slasher class teammates for Special CT Speed Up Lv.3

Lucci

Key Points!
-His Special can reduce the drastically reduced damage effect above a certain level on all enemies by 7 turns, ignores immunity to status effects, and increases damage taken for all enemies by 2.25x for 1 turn (up to 2 boost effects can be applied)!
-Once per quest, when an enemy activates a damage reduction effect (excluding drastically reduced damage above a certain level), his Crewmate Ability can reduce the damage reduction effect on all enemies by 6 turns at start of crew’s next turn!

Type&Class
STR/Driven&Cerebral

Special(Lv.6)
Egghead-Shaking Battle

– Deals 2,000,000 damage to 1 enemy (ignoring all defensive effects, DEF, and Non-Normal Attacks Deal 1 Damage effect)
– Reduces the drastically reduced damage effect above a certain level on all enemies by 7 turns, ignores immunity to status effects, and increases damage taken for all enemies by 2.25x for 1 turn (up to 2 boost effects can be applied)
– Reduces crew’s VS Effect gauge by 4
– When 3 or more [CP0], [CP9], [Navy], and/or [World Government] are on the crew, or 5 or more [Egghead Arc] are on the crew, reduces crew’s Paralysis duration by 7 turns and boosts Chain Multiplier by 1.6x for 1 turn

Captain Ability
Fierce Battle Between the Swordsman and the Leopard

– At start of quest, reduces crew’s Switch Effect by 3 and VS Effect gauge by 6
– Changes crew’s slots to [RCV], boosts STR-type and Driven / Cerebral class characters’ HP by 1.35x, boosts their ATK by 5.5x, boosts their ATK by approximately 6x after 3 PERFECT strikes in a row, and boosts other characters’ ATK by 3.5x
– Makes crew’s [STR] and [RCV] slots have matching slot effects
– When the crew’s Special move activates an effect that reduces or removes the enemy’s drastically reduced damage above a certain level effect, reduces the effect by an additional 2 turns

Crewmate Ability
– Change all slots to [RCV] slots at start of quest (no stacking identical abilities)
– Once per quest, when an enemy activates a damage reduction effect (excluding drastically reduced damage above a certain level), reduces the damage reduction effect on all enemies by 6 turns at start of crew’s next turn

Rush Sugo Special
-Activation Requirement:At final battle, when 2 or more of the following characters are on the crew, and performs the 1st tap of an attack (except as Support Characters) *Double Characters count as 1
Monkey D. Luffy, Nami, Usopp, Sanji, Tony Tony Chopper, Nico Robin, Franky, Brook, Jinbe, Trafalgar Law, Basil Hawkins, Killer, Urouge, Eustass Kid, Capone Bege, Jewelry Bonney, Scratchmen Apoo, X Drake, Dracule Mihawk, Spandam, Kaku, Jabra, Blueno, Kumadori, Fukuro, Kalifa, Stussy, St. Topman Warcury, St. Ethanbaron V. Nusjuro, St. Jaygarcia Saturn, St. Shepherd Ju Peter, St. Marcus Mars, Borsalino (Kizaru)

-<Lv.1 Activation Effect>
-Reduces HP by a certain amount, but allows to perform a Rush; as the Rush tap connects, cumulatively boosts the chain, and boosts the ATK of the Finish tap of Slasher / Free Spirit / Driven / Cerebral class characters (up to +0.5 chain multiplier; Rush ATK boost 1.3x)
-<Lv.5 Activation Effect>
-Reduces HP by a certain amount, but allows to perform a Rush; as the Rush tap connects, cumulatively boosts the chain, and boosts the ATK of the Finish tap of Slasher / Free Spirit / Driven / Cerebral class characters (up to +0.5 chain multiplier; Rush ATK boost 1.7x)

VS Effect
– VS Activation Requirement: When number of [RCV][TND][WANO] and Rainbow slots used in normal attacks by crew and number of turns passed totals 18
– Reduces crew’s ATK Down duration by 5 turns and changes bottom-row characters’ slots to [RCV]
– Boosts crew’s chain multiplier by 1.5 and boosts the ATK of the next final tap performed by a Driven or Cerebral class character by 30% for 1 turn (similar effects can stack, up to 200%; the effect will be spent during the final tap when attacking with all available characters regardless of the type/class requirement of the effect)

Rumble Special (Lv.10) CT:30
– Targets enemies within small range for ATK x 5 damage
– Targets self for ATK Up Lv.6, SPD Up Lv.6 (20 s)
– When remaining time is 50 s or more, targets self for Special CT 30% reduction, Special CT Speed Up Lv.5 (20 s)
– When remaining time is 35 s or more, targets enemies within large range for ATK x 3 damage

Rumble Super Special
-<Lv.1 Activation Effect>
-Activation Requirement: Remaining time is 80 s or less
-Target enemies within medium range for ATK x 5 damage
-Targets self for ATK Up Lv.7, SPD Up Lv.7 (25 s)
-When remaining time is 50 s or more, targets self for Special CT 50% reduction, Special CT Speed Up Lv.6 (25 s)
-When remaining time is 35 s or more, targets enemies within large range for ATK x 3.5 damage
-<Lv.5 Activation Effect>
-Activation Requirement: Remaining time is 80 s or less
-Targets enemies within large range for ATK x 5 damage
-Targets self for ATK Up Lv.8, SPD Up Lv.8 (30 s)
-When remaining time is 50 s or more, targets self for Special CT 70% reduction, Special CT Speed Up Lv.7 (30 s)
-When remaining time is 35 s or more, targets enemies within large range for ATK x 4 damage

Rumble Ability (Lv.5)
– Targets STR-type and Driven class teammates for HP Up Lv.6, RCV Up Lv.6, SPD Up Lv.6
– When 2 or more [Navy] and/or [World Government] teammates are on the team, targets STR-type and Driven class teammates for Blow Away % Up Lv.5
– When 3 or more [Navy] and/or [World Government] teammates are on the team, targets STR-type and Driven class teammates for ATK Up Lv.5
– When 4 or more [Navy] and/or [World Government] teammates are on the team, targets STR-type and Driven class teammates for DEF Up Lv.3
– When 5 or more [Navy] and/or [World Government] teammates are on the team, targets STR-type and Driven class teammates for Special CT Speed Up Lv.3

*This content is still under development and is subject to change.
Please check in-game after this character has been added.

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